ÇOCUK RESİMLERİNİN PSİKOLOJİK DEĞERLENDİRİLMESİ

EĞİTİM İÇERİĞİ:

  • Psikolojik değerlendirmede resmin rolü ve çocuk resimlerini anlamada çok yönlü yaklaşımlar nelerdir?
  • Çocuklar ve resimleri ile nasıl çalışılır?
  • Çocuk resimlerini analiz ederken dikkate alınan temel ilkeler nelerdir?
  • Gelişim dönemlerine göre çocuk resimlerinin özellikleri nelerdir? İlk çizgiler, ilk kompozisyon…
  • Alışılmışın dışına çıkan çizgiler nasıl değerlendirilir?
  • Çocuk resimlerinin duygusal içeriği nasıl değerlendirilir?
  • Somatik ve spiritüel açıdan çocuk resimleri nasıl değerlendirilir?
  • Kişiler arası ilişkiler yönünden çocuk resimleri nasıl değerlendirilir?
  • Çocuk resimlerinde etik kodlar nelerdir?
  • Yansıtmacı resim testleri, bu testlerin ortaya çıkışı ve uygulama yöntemleri nelerdir?
  • Uygulama

KİMLER KATILABİLİR:

  • Anaokulu Öğretmeni,
  • Okul Öncesi Öğretmeni,
  • Özel Eğitim Uzmanı,
  • Sınıf Öğretmenleri,
  • Psikolog,
  • Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen,
  • Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmeni/ Uzmanı,
  • Yukarıdaki bölümlerde okuyan 3. ve 4. Sınıf öğrencileri,

Yukarıdaki alanlar dışından olup eğitime katılmak isteyen eğitimciler bizimle iletişime geçebilirler.

EĞİTİM SÜRESİ:

2 GÜN (16 SAAT)

KAYIT ve İLETİŞİM:

Suzan ŞENOL – 0543 650 5265
BETED EĞİTİM DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ – BETED
(Bireysel ve Evlilik Terapileri Derneği Merkezi)
Kızılay Mahallesi Necatibey Caddesi Bilecik Apartmanı 27/2 Kızılay/Çankaya/Ankara
TELEFON: 0312 230 70 77- 0543 6505265
Eposta: trbeted@gmail.com

https://www.beted.org.tr – http://www.facebook.com/trbetad