ÇOCUK RESİMLERİNİN PSİKOLOJİK DEĞERLENDİRİLMESİ
EĞİTİM İÇERİĞİ:
- Psikolojik değerlendirmede resmin rolü ve çocuk resimlerini anlamada çok yönlü yaklaşımlar nelerdir?
- Çocuklar ve resimleri ile nasıl çalışılır?
- Çocuk resimlerini analiz ederken dikkate alınan temel ilkeler nelerdir?
- Gelişim dönemlerine göre çocuk resimlerinin özellikleri nelerdir? İlk çizgiler, ilk kompozisyon…
- Alışılmışın dışına çıkan çizgiler nasıl değerlendirilir?
- Çocuk resimlerinin duygusal içeriği nasıl değerlendirilir?
- Somatik ve spiritüel açıdan çocuk resimleri nasıl değerlendirilir?
- Kişiler arası ilişkiler yönünden çocuk resimleri nasıl değerlendirilir?
- Çocuk resimlerinde etik kodlar nelerdir?
- Yansıtmacı resim testleri, bu testlerin ortaya çıkışı ve uygulama yöntemleri nelerdir?
- Uygulama
KİMLER KATILABİLİR:
- Anaokulu Öğretmeni,
- Okul Öncesi Öğretmeni,
- Özel Eğitim Uzmanı,
- Sınıf Öğretmenleri,
- Psikolog,
- Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen,
- Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmeni/ Uzmanı,
- Yukarıdaki bölümlerde okuyan 3. ve 4. Sınıf öğrencileri,
Yukarıdaki alanlar dışından olup eğitime katılmak isteyen eğitimciler bizimle iletişime geçebilirler.
EĞİTİM SÜRESİ:
2 GÜN (16 SAAT)
KAYIT ve İLETİŞİM:
Suzan ŞENOL – 0543 650 5265
BETED EĞİTİM DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ – BETED
(Bireysel ve Evlilik Terapileri Derneği Merkezi)
Kızılay Mahallesi Necatibey Caddesi Bilecik Apartmanı 27/2 Kızılay/Çankaya/Ankara
TELEFON: 0312 230 70 77- 0543 6505265
Eposta: trbeted@gmail.com